Deus Ex: Mankind Divided - Classic Gear
Go back to your roots with the Classic Gear, granting you in-game access to Adam’s iconic Combat Armor, Trench Coat, and Revolver (which comes with parts that allow you to upgrade it) from Deus Ex: Human Revolution. No matter the path you choose, you’ll be sure to turn a few heads with your unparalleled style.