D4: Dark Dreams Don't Die - Demo
The only clue left are the words she whispered as she died "LOOK FOR D..." A time traveling detective has to solve his wife’s murder before he can prevent it. Use his supernatural ability to “dive” into the world of the living past by touching artifacts called “mementos” to find out the truth behind his wife’s death. In this Demo you can play an adventure part from the Prologue and an action part from Episode 1. Please enjoy playing and experiencing the world of D4.