Crowalt: Traces of the Lost Colony
Crowalt: Traces of the Lost Colony is an adventure game that is merging the traditional storytelling with modern-day pixel art graphics. CHASING A MYSTERY THAT IS UNEXPLAINED FOR 150 YEARS A group of people who set out to establish the first settled colony in America in 1587, mysteriously disappears a short time after arriving. They leave only an island name carved on a tree: "Crowalt". Now, the year is 1737. A young and ambitious adventurer Hugh Radcliff pursues the Lost Colony to make his first great discovery. Now, different people live in Crowalt, where he came to solve this mystery. He will hover around the island and definitely will get in a series of troubles to find what happened to the Lost Colony.