CrossfireX Premium Battle Pass Season1
Enhance your CrossfireX experience with the inaugural CFX Battle Pass. Play, level up and unlock additional rewards including Battle Pass exclusive multiplayer characters and weapon skins as well as in-game currency and gameplay boosts.