Clockwork Tales: Of Glass and Ink
Delve into this exciting detective adventure game with a steampunk twist! Strange earthquakes are causing the world’s cities to crumble to ruin. The brilliant Dr. Ambrose Ink hopes to expose the underlying cause of this phenomenon, but he needs the assistance of his longtime friend, Agent Evangeline Glass. The heroine will have to storm the castle of the General Engineer of Gottland to find out the truth and stop the cataclysm.