City Transport Simulator 2026 - Expert Edition
Step into the ultimate public transport experience with City Transport Simulator 2026 - Expert Edition! Drive, manage, and expand your very own transport company in the most immersive bus & tram simulation yet. Build routes, grow your network, and explore a detailed European-inspired city like never before. The Expert Edition contains everything from the Starter Edition, plus a full suite of premium vehicles and expansions, including: Premium Buses - The MAN New Lion’s City family — 6 buses offering solo and articulated options, including the massive C19. Premium Trams - Flexity Vienna - StadtRegioTram Additional Content - Bus & Tram Depot + South-Route DLC - Cosmetic DLC: Basel Style In total, the Expert Edition lets you drive 17 fully licensed vehicles, each faithfully recreated with authentic details and driving dynamics. From agile city buses to smooth low-floor trams, every vehicle offers a unique driving experience and a chance to master public transport operations.