Character Pack - Lumia's Olympians
Hit the gym and get ready to compete with Lumia's Olympians! Lumia's Olympians features: Fiora, Leon, William *Note: If you have already purchased a character featured in the Lumia's Olympians character pack, A-Coin for that character will be sent to your mailbox. How to receive Character Pack - Lumia's Olympians: At the main menu click STORE. Select the DLC tab. Please press the "Receive goods" button.