CASE RECORDS: Fear of Abduction
CASE RECORDS is a psychological horror game that is part of the universe of the games CASE: Animatronics and CASE 2: Animatronics Survival.. The player has to play as a 17 year old female student and solve missing person mysteries by volunteering at the police station of Crowvale, a suburb of Aurora. Patrol and explore the dark corners of the city to solve its terrifying mysteries. But the most important thing during your time volunteering is not to go missing yourself.... Features: - Mysterious atmosphere - System of interactive dialogs and choices which will affect the ending - Unique mini-games - Interaction with surroundings which could become your escape.. Get ready for a thrilling psychological horror where one wrong step can cost you your life.