Bright Side: Quiz & Bright Side: Riddles and Puzzles
Ready to stretch every corner of your brain? This bundle unites two fan‑favorite experiences into one vibrant package bursting with knowledge, creativity, and friendly competition. Explore Earth and the cosmos with captivating trivia, then pivot to nail‑biting riddles where every detail counts. Play solo to sharpen your skills or gather friends and family for a lively battle of wits—either way, you’ll learn and laugh together. Features: - Two complete brain‑training games in one bundle - 4 unique quiz modes, 2,000+ questions, and engaging educational videos - 1,000+ animated riddles and situational puzzles to solve under pressure - Local multiplayer for up to 4 players—perfect for game night - Quizpedia and progress tracking to keep your knowledge growing - Eye‑catching visuals Grab your magnifying glass, assemble your crew, and prove you’ve got the brightest mind on every side!