Breakers Collection - TGA21Demo
Breakers Collection, a compilation with Breakers and Breakers Revenge, brings back the best of the classic cult of fighting games, bringing together the two versions of the series that started in 1996 at Neo Geo and which was also very successful in arcades. With several playable characters that are known by fans of fighting games around the world, a compilation comes with several different features that will further enhance the player experience, in addition to classic modes such as versus and arcade mode. In this DEMO, features and modes such as online multiplayer, art gallery and mode are not available yet.