Battle Puzzle 2048 - Queens of the Abyss
Battle Puzzle 2048 - Queens of the Abyss brings a spellbinding twist to the classic 2048 puzzle game! Slide tiles to combine matching numbers, build powerful combos, and take on a colorful array of supernatural foes. Face off against crafty witches, playful vampires, and adorable girly demons, each armed with unique abilities like hexing tiles, draining health, or summoning chaos on the grid. Defeat these magical enemies by smashing high-value tiles into them while keeping an eye on their cooldowns and countering their attacks. Choose from five difficulty levels to match your skill and enjoy a thrilling mix of strategy, puzzles, and supernatural mischief. Once you've conquered the witches and demons, switch to Infinite Mode to chase the ultimate 2048 score. Combine tiles, climb the numbers, and test your puzzle mastery in this enchanting and challenging game. Can you rise to the top and become the ultimate puzzle champion in a world of magic and mayhem?