Battle Puzzle 2048 - Maidens of Steel
Battle Puzzle 2048 – Maidens of Steel brings a fierce twist to the classic 2048 puzzle game! Slide tiles to combine matching numbers, unleash devastating combos, and clash with a striking lineup of anime warriors and heavily armored battle maidens. Each opponent has her own tactical skillset—some block tiles, others absorb attacks, while a few unleash chaotic battlefield effects. Your goal? Smash high-value tiles into these steel-clad foes and wear them down before they overwhelm you with their powers. With five difficulty levels, you can fine-tune the challenge to your skill and enjoy a thrilling fusion of tactical puzzle-solving and action-packed battles. When you're done with the combat, switch to Infinite Mode and aim for the ultimate high score. Combine tiles, climb the number ladder, and test your 2048 prowess in a world where might meets mind. Will you rise to the top and defeat all the Maidens of Steel?