Barbarous: Survivor's Quest - Complete Edition
The land is overrun by hungry orcs, skeletons, ghosts, rats, and other dangerous creatures, and only the strongest will last! Fight through wave after wave of enemies, face powerful bosses, and upgrade your hero to become unstoppable. Every run is a new challenge! Choose your upgrades wisely and shape your build as you progress. Open treasure chests, gather experience, and stay in the fight as the enemy waves grow stronger. Barbarous: Survivor's Quest Complete Edition includes the base game and all DLC, giving you even more ways to survive the horde. Explore the Northern Reaches, the Badlands, and the Mages Guild, meet Gwen, Rogz, and Varizz, and discover new weapons and abilities that bring even more variety to every run. Improve your stats, unlock powerful weapons, and collect valuable rewards as you carve your way through the chaos! Features: - Fight waves of orcs, skeletons, ghosts, rats, and more - Explore 3 additional maps with extreme difficulty: Northern Reaches, Badlands, and Mages Guild - Meet 3 new brave characters: Rogz, Gwen, and Varizz - Discover 3 new powerful weapons: Lute Axe, Fist of the North, and Eye of the Void - Shape your build with many weapons and items - Face powerful bosses and earn valuable rewards - Upgrade and evolve your gear! - Power up and become the ultimate hero How long can you survive before the horde overwhelms you?