Banishers: Ghosts of New Eden + Vampyr - Bundle
Banishers: Ghosts of New Eden Hunt ghosts as two memorable characters in a story-driven Action-RPG where your decisions carry dramatic consequences. Torn between honoring your oath to the living and saving your departed partner, how far will you go for love? Vampyr CURSED BE THE CHOICE… London, 1918. You are newly-turned Vampyr Dr. Jonathan Reid. As a doctor, you must find a cure to save the city’s flu-ravaged citizens. As a Vampyr, you are cursed to feed on those you vowed to heal. Will you embrace the monster within? Your actions will save or doom London.