Avatar Legends: The Fighting Game Digital Deluxe Edition
Water. Earth. Fire. Air. Master the elements and clash as legendary characters in Avatar Legends: The Fighting Game. Featuring hand-drawn 2D animation faithful to the series’ roots, Avatar Legends: The Fighting Game lets you experience the world of Avatar like never before. Choose from 12 playable characters and go head-to-head across a variety of modes, including Offline & Online Versus, Story, Arcade, Training, Spectator, and an Art Gallery. Pre-Order Bonus: Pre-order Avatar Legends: The Fighting Game to receive the following bonus content: ● Closed Beta Access the Closed Beta for Avatar Legends: The Fighting Game and get an early look at the game from July 2nd to 5th! ● Support Character Skin: Samurai Appa An alternate skin for Appa, available for pre-orders only. ● Exclusive Colors Access exclusive color variants for Aang, Korra, Zuko, Katara, Toph, and Sokka. ● Year 1 Character Vote Players who pre-order the Digital Deluxe Edition can vote to choose the final character in the Year 1 Pass! Deluxe Edition: The Deluxe Edition builds on the Standard Edition with premium content inspired by the game’s iconic art, music, and fighters. The Digital Deluxe Edition includes the full game, plus: ● Year 1 Pass Adds five iconic characters over the season: Iroh, Ty Lee, Lin Beifong, Bolin, and the winner of the Year 1 Character Vote. ● Original Digital Soundtrack Explore the music of Avatar Legends: The Fighting Game with the soundtrack. ● Digital Artbook A curated collection showcasing the hand-drawn style of Avatar Legends: The Fighting Game through character art, stages, and more.