Atelier Yumia - "Fantasy Academy" Costume Set
Go investigating in new academy-themed costumes. A set of academy-themed costumes for Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina, and Lenja (one for each character, with seven total). List of Contents: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi - "Newbie Maid" Costume for Isla - "Perfect Butler" Costume for Viktor - "Wolf of the Streets" Costume for Rutger - "Ultimate Teacher" Costume for Nina - "Twilight Memories" Costume for Lenja Note: - Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content and that these items can be purchased individually. Be careful not to make duplicate purchases. - Note that when making individual purchases, Yumia and Flammi's costumes will be sold as a set but not separately. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.