Asterix & Obelix XXL 3 - DEMO
The year is 50 BC. Gaul is entirely occupied by the Romans... Well, not entirely. A small village of indomitable Gauls still holds out against the invaders. One day, the village druid, Getafix, receives a strange letter. It's a letter from Hella Finidrir, the high priestess of Thule! She warns the druid of a grave threat to his people and asks him to take a mysterious Menhir out of its hiding place... Set off on an exciting adventure and immerse yourself in the world of Asterix and Obelix! Alone or in co-op, explore the Gaulish village and attack the nearby Roman camp to unravel the mystery of the Crystal Menhir and its incredible powers!