Asphalt Legends - 470 Tokens
Enjoy an exclusive mountain of 470 Tokens *Tokens are an in-game currency in Asphalt Legends that can be purchased using real-world money. They are not season-based and can be accumulated. They can also be used to obtain items in the shop.