Armello - Veil Lord Sargon Hero Skin
To be lord of the Veil is to be lord of death itself. For once one knows death's secrets, what fear remains? Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes! Note: This content requires the Armello - Usurpers Hero Pack DLC.