Anima: Gate of Memories I&II Remaster
Anima Gate of Memories I&II Remaster brings together two acclaimed action RPGs in one enhanced game! Anima is a third-person action RPG that weaves together two fates—one of a legendary monster and a mysterious girl with no memory of her past, the other of an immortal soul cursed to wander the world forever. Their existence will take an unexpected turn when they discover that both have been involved in something sinister, a war in the shadows in which they will have an involuntary leading role in opposing sides of the table. Experience the original Anima: Gate of Memories and its companion story Anima: The Nameless Chronicles — both fully remastered with improved visuals and gameplay. Explore a rich fantasy universe inspired by the Anima Beyond Fantasy tabletop RPG saga, filled with deep lore, fast-paced combat, and branching storylines shaped by your choices. Whether you're new to the saga or returning, this is the ultimate way to discover the world of Anima.