Age of Empires III: Definitive Edition – Hero Cosmetic Pack – Lizzie
Collect and command Heroes to master the lands across the globe. Meet Lizzie the Pirate (British): Although raised as daughter of an English nobleman, Elisabet Ramsey prefers to be buccaneering in the Caribbean with - and without - Her Majesty's letter of marque.