Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Season Pass 2
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack. Receive new armour, weapon and Champion cosmetics from your favorite Space Marine chapters and save money on additional Warhammer 40,000: Space Marine 2 content with the Season Pass 2. Content can be downloaded from the store or in-game upon release. Immediately available: - Black Templars Champion Pack - Imperial Fists Cosmetic Pack - Blood Angels Champion Pack - Salamanders Cosmetic Pack - Raven Guard Champion Pack - Carcharodons Cosmetic Pack - Iron Hands Chapter Pack To be released: - //REDACTED// Champion Pack - scheduled Q2 2026 - Raptors Cosmetic Pack - scheduled Q2 2026 Requires the base game Warhammer 40,000: Space Marine 2.