The large-scale expansion Beyond the Dawn is now available for Tales of Arise. After the battle for the fate of two worlds, Alphen and his party meet a young girl named Nazamil, who is the daughter of a Renan Lord and a Dahnan. Will the six be able to change the fate of the girl who will eventually fall under the curse of the mask? Explore the world again with party members who are bounded together by a strong bond. Expansion contents: - Beyond the Dawn Satisfying storyline, new dungeons, and subquests that depict the new adventures of the party members. - Special Data 6 additional costumes, content featuring the hero and heroine, and more. - Travel Support Pack Additional items (50,000 Gald, Level Up +5, CP +100, complete fishing gear). - Silver Weapon Collection A set of new silver-colored variant weapons. *Beyond the Dawn Expansion content will be available in-game after claiming it from the Unclaimed DLC List. *Content included in this product can be purchased separately. *Other editions are also available. Please be careful not to purchase the same content twice.