May’s Mysteries: The Secret of Dragonville
May's Mysteries: The Secret of Dragonville is an exciting puzzle adventure game bringing a hand-drawn storyline with four worlds, 80 locations, 50 characters, 10 minutes of animated cut-scenes, and 270 brain-teaser puzzles that allow players over 25 hours of gameplay. Follow May, an independent and charismatic girl, in her quest to find her missing brother. Advance through the cartoon-style drawn adventures by solving over 270 logic puzzles, tricky rhythmic games, and hand-drawn hidden object scenes. Search for clues about May's brother, visit mysterious locations and meet interesting characters along the way, which will help you in your journey.