Hotel Renovator - Indoor Garden Room & Furniture Set
Escape the daily rush and immerse yourself in a lush, tranquil oasis with the Indoor Garden Room & Furniture Set. Turn your hotel room into a nature lover's paradise! Explore your brand new Indoor Garden, a sanctuary to decorate with vibrant plants and inspiring natural furnishings—a haven for your inner plant enthusiast. Indulge in a delightful collection of nature-inspired furniture and decor, from rustic wooden tables to leaf-patterned curtains, infusing every nook of your hotel with organic charm. This DLC includes: ● New floor & objective: Renovate the Indoor Garden ● 10 Armchair ● 4 Chairs ● 3 Coffee Table ● 4 Decorations ● 23 Sofas ● 2 Standing Lamps ● 3 Tables ● 7 Hanging Ceiling Plants ● 7 Hanging Wall Plants ● 8 Standing Plants Part I - 8 plants in 4 different pots to choose from, so 32 variants ● 15 Standing Plants Part II - 15 plants in the same pot Grab your DLC now and let the natural beauty take over!