5,000 Halo Credits +600 Bonus
Buy 5,000 Halo Credits and receive a 600 Credit bonus! Halo Credits are in-game currency used to purchase player customization items, boosts, and other consumables as well as unique seasonal Battle Passes that never expire. Create your own personal Spartan and prepare for battle in Halo Infinite Multiplayer! You may need to restart Halo Infinite for Halo Credits to appear in your account.