Zero Squares / Sokogem (Bundle)
This bundle contains the XBOX Series, XBOX One and Windows versions of the games Zero Squares and Sokogem: Zero Squares is a minimalist puzzle game that challenges your logic and strategy. Move the colored squares into their matching empty slots. Use the black frame structures to navigate the level and clear all squares. Sokogem is a minimalist puzzle game that challenges your logic through precise, thoughtful movement. Slide your character across each level, pushing gems until they hit the treasure chests. Fill every chest with the exact number of gems to unlock the exit and progress to the next challenge.