Zenless Zone Zero — Inter-Knot Membership
A purchase gets you 300 Monochromes and a 30-day Inter-Knot Membership in Zenless Zone Zero. While active, log in daily for 90 Polychromes. Monochromes can be used to purchase bundles and can be traded for Polychromes. Polychromes can be traded for Encrypted Master Tape, Master Tape, Ether Battery, etc. Encrypted Master Tape and Master Tape can be used in Signal Search for a chance to obtain rare Agents and W-Engines.