World of Tanks - Unyielding Assault Bundle
Victory waits for no one, Commander. So hit the enemy hard and fast with the three tanks in the Unyielding Assault bundle! With their high DPM plus Boosters and Premium Time at your disposal, you’ll leave no time for anyone to question who’s in charge. This bundle includes: - German Tier V Captured KV-1 Heavy Tank - Soviet Tier VI T-34-85M Medium Tank - American Tier V M4 Improved Medium Tank - x2 Vehicle XP Boosters (6) - x4 Commander XP Boosters (6) - x1.25 Silver XP Boosters (6) - 7 Days of Premium Time benefits If you already have these tanks, you will receive the following as compensation: - Captured KV-1: 840,000 Silver - T-34-85M: 1,500,000 Silver - M4 Improved: 700,000 Silver NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.