Wizard101 - Pagoda Gauntlet Bundle
Venture through the Midnight Sun Pagoda! The Wizard101 Pagoda Gauntlet Bundle includes Midnight Sun Pagoda Gauntlet, Rickshaw Mount, Dragonbite Bow, Sentinel's Attire, Shaolin Monkey Pet, and 5,000 Crowns. Max Gear Level: 130 Purchases made on the Microsoft Store may only be used on the Xbox by the account that completed the purchase. After redemption, gifts can be added to your inventory from the in-game gift box on the left side of the screen. There may be a slight delay for gifts to appear in the gift box.