West Escape: Gambler
With this DLC, You'll unlock: - Silver coin for X2 expedition loot - Rare Revolver - Rare Gambler vest - Uncommon Gambler hat - Uncommon Gambler pants - Uncommon Gambler boots - 500 gems Gear up for the ultimate adventure!