"Represent." You're more than just a fan. You are part of the Ubisoft Dev Team. So grab some iconic Ubisoft swag and hang with us. We couldn't do it without you! Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons.