WARTILE Hel´s Nightmare
Evil powers have been awoken and a horde of Draugr Warriors is pouring into the norse regions, leaving trails of death and chaos in its wake. The King of the North watches silently as villages are pillaged and its civilians captured and brought to Hel’s Pillar. Once again your fellowship must raise arms against the undead threat. Enjoy five brand new handcrafted battle boards, continuing the story after Niflheim. Each battle board is offering variated tactical challenges, set in a unique mood and style. Lead your Viking fellowship into the Hel's Nightmare accompanied by the new hero Ogier the Dane.