WarDogs: Red's Return
After a catastrophic plague almost sweeping the world, The remnants of humanity have turned to genetic engineering to survive. Unrecognizable, humans now strive to recover in the few cities that still exist. Living in the periphery of a technologic paradise, the outcasts of society live under the domain of the many gangs that control the suburbs. Among them is Red, a young fighter going back home after a year away, finding it immersed in conflict. After seeing his old friends, he needs to discover who is responsible for this chaos and end his plans before it's too late.