War Hero Pack
The 40s wouldn't be complete without a war hero. Vito plays the role well in the War Hero downloadable content pack. Drive 2 military style vehicles and notice the superior handling in all weather conditions. Vito looks sharp in 2 new military inspired suits, including a full uniform and fatigues.