Verlore Tyd en Drome - Bundle
Two abstract, ethereal worlds collide in this mysterious bundle, prepare yourself to be taken to 2 distinct realms that blend interpretive design and human curiosity into a unique combination of platforming, puzzles and challenges. This Bundle includes the Full Games of both 'n Verlore Verstand and Tyd wag vir Niemand. 'n Verlore Verstand: In 'n Verlore Verstand you will be transported to a reality of dreams and nightmares. What will you discover about yourself in this journey through the subconscious? In these realms of the unknown, you must travel through labyrinths of memories to eventually find your way to your own truth. Tyd wag vir Niemand: Manipulate time to your will at any moment to solve challenges, avoid deadly traps and make it to the end of this strange journey. Tyd wag vir Niemand is an indie abstract adventure filled with mystical environments that will put your abilities to the test and engage you in a world of mystery and wonder.