Venture Towns
Assume the reins of a mega-conglomerate to build your very own metropolitan utopia! Stores, houses, mansions--towers! The sky's the limit as you fashion your humble burg into the world's most powerful fiscal force! Place compatible structures near each other to craft specialty districts or "combos," adding flavor to your town while reaping big bonuses and boosting Land Price! Your beloved residents will live their lives on the map of your choice, working to earn their daily dough to buy cars, houses, and even pets! Some might even hit the lottery jackpot... Spearhead the most daring economic venture to date! Craft the urban dreamland of your fantasies!