VANQUISH Tri-Weapon Pack
This exclusive three weapon download pack adds to your arsenal of weaponry and awesome firepower.The Tri-Weapon Pack contains:BOOST MACHINE GUN: A conversion of the Heavy Machine Gun carried by space-based troops into an assault weapon for use against light armour.LASER CANNON: This miniaturised spaceship cannon is the most powerful portable weapon available to infantry soldiers under Joint Space Operations Command.ANTI-ARMOUR PISTOL: A next-gen anti-armour gun. Due to its heavy weight and unique ammunition, military operators put its further development on hold.