Turbo Pack
Turbo Pack DLC contains more than 60 new components, which gives high performance customisation to the game. It introduces twin turbo setups, twin charged engines, intercoolers and additional air intakes to gain more horse power. Contents of this DLC allows the player to build cars with over 2000 horsepower!