TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 3)
A collection of movies taken from TEKKEN 3! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode.*This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 3 bonus movies that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack A. Please be careful not to purchase the same bonus movies.