This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. Please note: For the full experience, we recommend you own Cajon Pass and San Bernardino Line which are available separately. The GP60M was built to run Santa Fe’s “Super Fleet” intermodal trains. 63 locos bore wide-nose cabs, with the rest delivered as cabless B units; the GP60B. Transferring with the merger to form BNSF in 1996, they joined the rest of their fleet in orange and many still run to this day. In Train Sim World 6, the GP60M takes charge across the Cajon Pass route, recreating the experience of operating these lesser-seen powerhouses on various services. A new Cajon timetable awaits, as does a quartet of scenarios for both Cajon and San Bernardino Line. The GP60M features BNSF’s H2 and H4 schemes, with the latter having a rebuilt control stand, meanwhile the GP60B wears BNSF H1 livery. Also included are new spine intermodal cars, cement hoppers and BNSF-branded Autoracks.