Titanium Ted - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Ted McPain" content. You MUST own the Ted McPain content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Ted McPain in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set.