Timberman: The Big Adventure
Enter the Timberman universe! Enjoy the retro vibe of a 2D platformer with a classic 16-bit pixel art aesthetic. Follow the lumberjack's story and join him on a rescue mission to help his bear friend reunite with the family. Challenge Evil Corp not only to save friends but also the entire forest from the hands of industrialization. Fly on your axe to make progress, use it to chop wood, build bridges, and solve mini puzzles. Carve your way through three colorfully and yet deadly worlds, beat dozens of levels, and face three unique bosses in epic battles. Play in a single-player story mode or take a friend on an adventure in a 2-player co-op mode. Remember: To be a real hero, you won't need much - being a big-hearted lumberjack equipped with an axe is more than enough.