Thief - Booster Pack: Predator
Get access to an exclusive bundle of optional in-game consumables that can empower you and hasten your progression through THIEF. The Predator Booster Pack contains the following items: o Bow Balancing Level 3 (Massively reduces aiming time) o Sawtooth arrows (10) o Food (10) o Gold (750)