Thief - Booster Pack: Ghost
Get access to an exclusive bundle of optional in-game consumables that can empower you and hasten your progression through THIEF. The Ghost Booster Pack contains the following items: o Lockpick Quality Level 3 (Massively increases lockpicking sensitivity) o Water arrows (40) o Rope arrows (20) o Gold (750)