The Myth Seekers Collection
Do you like myths and ancient stories? Do you want to take a stroll in beautiful European cities like Paris or Prague? Join Amelia, the best member of the Myth Seekers Agency, and explore many beautiful places. Find powerful artifacts and explore the forgotten City of Ys. Rescue your colleagues and save the world in The Myth Seekers Collection. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Face off against the legacy of ancient gods! The Myth Seekers 2: The Sunken City - Can love revive what hate has ruined?