The Multiplayer pack
The ‘Multiplayer Pack’ gives access to an exclusive multiplayer map, ‘Outside High-rise, Upper City’ which can be played across a variety of Binary Domain’s multiplayer modes. In addition a new playable class is also unlocked, the ‘Ninja’ is offered for both teams; this unique playable character type is perfect for surprise attacks and adapting combat style to the situation. Finally this unique pre-order pack also contains two exclusive multiplayer weapon types the ‘Hoga Type 69’ Sniper Rifle for long range annihilation of enemies and the ‘Yamato-0’ Handgun, for more up close and personal work.