The Lost Morsel
The Overcooked Lost Morsel content pack continues the chefs’ crazy culinary adventure through six new campaign levels, featuring challenging new kitchens set in an exotic jungle world, a new vehicle to navigate the world map in and six new chef characters to unlock! Key Features: Six new campaign levels! Six new chefs to unlock! New world map, accessible via the new DLC option New helicopter vehicle to navigate around the world map New visual theme in-game, “Jungle”