The Hunter
Take to the skies aboard a feathered serpent and unleash fiery vengeance from above with The Hunter content pack. Includes a new ‘Mongres Hunter’ player Class, with a flyable Ormir dragon, an exclusive set of pyro pot guided rockets and additional outfits for your player avatar.