The Great Perhaps
The Great Perhaps tells the story of an astronaut returning to Earth destroyed by natural cataclysms. There, among the ruins he finds an unusual artifact — an old lantern, in the light of which you can see glimpses of another time and travel to the past. Experience constant time traveling between an empty, melancholic scenery of the post-apocalyptic Earth and its vivid days gone by. The hero will face the danger in the post-apocalyptic present, as well as in the past. Help him on his journey to find out the true cause of the disaster and save the planet!